Completado

Spreadsheet for keeping track of business sales, income, paid invoices, months, totals etc.

Este proyecto fue completado exitosamente por beltran0404 por $30 AUD en 2 días.

Obtén cotizaciones gratis para un proyecto como este
Empleador trabajando
Presupuesto de Proyecto
$10 - $30 AUD
Completado En
2 días
Ofertas Totales
12
Descripción del Proyecto

nice and simple put logo in there somewhere.

Monthly tabs, dates, (quote, invoice, receipt numbers), customer name, owing amount, paid amount,

colours to indicate jobs are ( Quote stage, Current or finalized ) say yellow, red and green?

I have attached the quote, receipt and invoice PDF's i am using,

the sheet should indicate the job types also, i have 4 types BAL Assesment, TestTag Fire, TestTag Electrical and OTHER

would like totals easily seen for the months quarters and years.

plus any other features that will assist. or make it easier.

MAIN reason for this sheet is to TRACK INCOME, FIND JOBS NOT PAID, TOTAL INCOME FOR MONTHS ETC.

Buscando hacer algo de dinero?

  • Establece tu presupuesto y período de tiempo
  • Describe tu propuesta
  • Consigue pago por tu trabajo

Contrata Freelancers que también oferten en este proyecto

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online