Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$6 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
los banos, philippines
$6 USD / hora
Aquí son las 10:12 p. m.
Se unió el junio 27, 2014
0 recomendaciones

Abegail S.

@abbysarmiento

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$6 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
los banos, philippines
$6 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Customer Support Specialist

I am an experienced customer service representative for an online store based in US. My main task is to answer emails from customers regarding their orders. I always see to it that I put my best foot forward for every customer I handle. I also handled live chat with customers. I can do multi-tasking as well. I am also knowledgeable when it comes to fulfilling orders in shopify and shopified app as I do this everyday. Whether auto-processing or manual fulfillment, I can definitely do it! I am very familiar in using MS office applications. I have experience using aliexpress and shopify as well. My typing speed is 45wpm. I am well versed when it comes to using social media like facebook or instagram. Using the search engine will be easy for me, as I use it almost every day.

Contacta Abegail S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Customer Service Manager / Customer Service Representative/General VA

Upwork
dic 2016 - dic 2023 (7 años)
Actively listened to customers, handled concerns quickly and escalated major issues to supervisor. Collaborated with upper management to improve customer service process and support structures company wide. Followed through with clients requests to resolve problems. Keep accurate records to document customer service actions and discussions. Experience with Shopify, aliexpress, cj dropshipping, ecommerce stores, email management, chat support, phone support.

Customer service representative

Sunpower phils.
jul 2014 - may 2015 (10 meses, 1 día)
Assigned in taking inbound calls from customers with Sunpower solar panels. Answer questions about how their panel works, do basic trouble shooting as well. I also process request for application for solar panel installation.

Customer service representative/Payment specialist

Capital One phils.
oct 2013 - feb 2014 (4 meses, 1 día)
Assigned in taking inbound calls from credit card holders. Answer queries about credit card accounts such as balance and statement inquiry,payment by phone, balance transfers and other credit card related queries.

Educación

BS Psychology

Philippines 2000 - 2006
(6 años)

Contacta Abegail S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado

Certificaciones

us_eng_1.png US English 1 85%
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.