Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$20 USD / hora
Bandera de CANADA
kelowna, canada
$20 USD / hora
Aquí son las 3:57 a. m.
Se unió el febrero 1, 2016
0 Recomendaciones

Amy C.

@amyc91

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$20 USD / hora
Bandera de CANADA
kelowna, canada
$20 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Virtual Personal Assistant

Hello and welcome to my profile. My name is Amy Cook, I'm from the UK and currently living in Canada. I have 4 years of experience as a Virtual Personal Assistant which has included freelance work and 4 years full employment working virtually as an executive PA for a security company. I also have 4 years of experience as an office manager which has provided me with a well rounded skillset and knowledge base in all areas of admin, social media management and content creation. Areas I am experienced in are as follows: General Admin/ Data entry Excel Customer services Data processing Proofreading/ Editing Content creation/ blog writing Social media management/ Social media postings

Contacta Amy C. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Virtual Personal Assistant

PJS CCTV SECURITY
nov 2014 - Presente
Providing executive support to MD, diary management, audio typing, proofreading, editing contracts, updating spreadsheets, social media management, content management and creation (Facebook, Twitter, Instagram, Website), answering telephone calls and queries, Letter creation.

OFFICE MANAGER/ADMINISTRATOR

Hull City Council
sept 2015 - ago 2018 (2 años, 11 meses)
Working on front reception desk as first point of contact greeting parents/ visitors, Call handling, Cash handling, providing executive support to Head teacher, attendance tracking, using SIMS and MS office, managing social media (Facebook, Website and Twitter), Creating online content, Letter writing, Creating newsletters, Proofreading, Editing letters.

Research Assistant

Humberside NHS Trust
feb 2014 - dic 2017 (3 años, 10 meses)
Assisting when needed with Dementia mental health projects, recruiting participants, collecting data, assisting with analyzing data, conducting interviews with patients and service users.

Educación

Psychology

University of York, United Kingdom 2011 - 2014
(3 años)

Contacta Amy C. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.