Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$10 USD / hora
Bandera de FRANCE
cluj-napoca, france
$10 USD / hora
Aquí son las 5:07 a. m.
Se unió el octubre 23, 2015
0 Recomendaciones

Razvan S.

@razvansoare

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hora
Bandera de FRANCE
cluj-napoca, france
$10 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

It, Economist

I work for a company as Service Desk agent, worked for a bank as back office collection, i like science,

Contacta Razvan S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Support Engineer

Smartspot Services
ago 2016 - Presente
- working in a live production environment by handling technical issues on Linux-based systems - monitoring, logging, reporting, and offering technical support for a streaming platform with services like Video on Demand and live-channels - offering possible improvement solutions by understanding how the platform is build up - handling customer complains by investigating causes, provide solutions and possible workarounds

AMS Support Consultant

NTT Data Romania
feb 2016 - ago 2016 (6 meses, 1 día)
Offering technical 2nd level support to users; Installing, diagnosing, repairing, maintaining, and upgrading all Server's (Contact Center software (Dialer, Mediaserver etc, Windows Updates) Troubleshoot, diagnose and resolve problems related to the Contact Center Software, like user login, wrong voice call routing, inbound/outbound number, workgroups, access, reports,

IT Service Desk

Steelcase
jul 2015 - feb 2016 (7 meses, 1 día)
Acted as single point of contact for any information technology (IT) related issue. Provide technical and troubleshooting assistance related to computer hardware and software, mobile devices and other technical tools and products. Prompt response to questions and requests from employees. Troubleshoot, diagnose and resolve problems related to operating systems, hardware and software. Perform first level diagnosis and troubleshooting support to employees,

Educación

Master Degree in International Management

Universitatea 'Babes-Bolyai' din Cluj-Napoca, Romania 2012 - 2014
(2 años)

Bachelor Degree in Economics

Universitatea 'Babes-Bolyai' din Cluj-Napoca, Romania 2009 - 2012
(3 años)

Contacta Razvan S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado

Explorar galerías similares

Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.