Basic Support Ticket System
Cerrado
Publicado
Mar 30, 2011
Pagado a la entrega
$100-499 USD
Pagado a la entrega
Cerrado
Pagado a la entrega
What needs to be coded is a basic support ticketing system that allows users to submit support tickets, respond to them, close the tickets and re-open tickets. There should be an admin interface that would allow to view all open tickets, sort them by priority and manage them. Design should be really basic. Only text, tables, divs, basic html and if needed, basic css.
## Deliverables
See all requirements in the attached file, Requirements [url removed, login to view] (zipped).
Nº del proyecto: #3211062
Sobre el proyecto
12 propuestas
Proyecto remoto
Activo Apr 21, 2011
12 freelancers están ofertando un promedio de $333 por este trabajo
$424.15 USD en 45 días
(392 comentarios)
8.7
$424.15 USD en 45 días
(168 comentarios)
7.5
$382.5 USD en 45 días
(153 comentarios)
7.0
$424.15 USD en 45 días
(55 comentarios)
6.1
$357 USD en 45 días
(78 comentarios)
5.7
$170 USD en 45 días
(8 comentarios)
4.7
$212.5 USD en 45 días
(29 comentarios)
4.5
$93.5 USD en 45 días
(11 comentarios)
3.9
$424.15 USD en 45 días
(9 comentarios)
4.0
$424.15 USD en 45 días
(5 comentarios)
0.3
$424.15 USD en 45 días
(1 comentario)
0.0
$233.75 USD en 45 días
(0 comentarios)
0.0