Find Jobs
Hire Freelancers

Receptionista / Asistente Virtual Bilingüe

$15-25 USD / hour

Terminado
Publicado hace 10 meses

$15-25 USD / hour

Receptionista / Asistente Virtual Bilingüe Se necesita asistente virtual bilingüe con dominio de inglés y español para tareas de gestión de redes sociales. Debe tener experiencia en el uso de Google Docs. Las habilidades y la experiencia ideales incluyen: - Fluidez en inglés y español. - Competencia en manejo de redes sociales. - Familiaridad con Google Docs - Capacidad para dar seguimiento a clientes potenciales y programar citas. Si tiene experiencia trabajando para un bufete de abogados de inmigración, inclúyalo en su mensaje. Envíeme un correo electrónico con su currículum, experiencia y requisitos de pago por hora. Esto será continuo, 20-40 horas por semana. Automated bids will be ignored. If you read this description and think you would be a good fit send me a message so we can chat. Thank you. Please tell me what Country you are from so I know you actually read the project details.
ID del proyecto: 36999336

Información sobre el proyecto

39 propuestas
Proyecto remoto
Activo hace 10 meses

¿Buscas ganar dinero?

Beneficios de presentar ofertas en Freelancer

Fija tu plazo y presupuesto
Cobra por tu trabajo
Describe tu propuesta
Es gratis registrarse y presentar ofertas en los trabajos
Adjudicado a:
Avatar del usuario
As a bilingual Virtual Assistant with a strong command of English and Spanish, I am eager to contribute my expertise in social media management and Google Docs to your law firm specializing in Immigration Law. With experience in curating and executing social media content strategies, I excel in engaging with audiences and fostering brand awareness. Proficient in Google Docs, I efficiently manage documents for seamless collaboration. Though my experience does not extend to Immigration Law, I completed a year of law studies at UNITEC, demonstrating my commitment to legal studies. I am eager to return to my legal pursuits, and working for your company would be of big knowledge and growth. Available for 20-40 hours per week, I am committed to delivering exceptional results. I look forward to discussing my hourly rate and how I can support your firm's success. Thank you for considering my application. I am excited about the opportunity to contribute to your firm as a valuable Virtual Assistant. Sincerely, Alejandra
$280 USD en 7 días
5,0 (1 comentario)
2,9
2,9
39 freelancers están ofertando un promedio de $25 USD /hora por este trabajo
Avatar del usuario
HI Sir,✅ SEO ✅ Website Speed ✅ Google adwords ✅ FB ads ✅ 1st Page Ranking ✅ Traffic ✅ Leads ✅ Sales I have 10+ years of experience in digital marketing & can provide you SEO, PPC as well as SMM services. SEO services for your website: - technical SEO audit; - keyword research; - creation of an SEO strategy; - on-page and technical SEO; - Quality link building Skills and Experience I have a skilled and techno-savvy team who is agile to study our client’s project’s requirements and then execute the process to enhance online visibility. Thanks
$15 USD en 10 días
4,8 (818 comentarios)
8,0
8,0
Avatar del usuario
Estimado/a Gerente de Contrataciones, Me interesa el puesto de Recepcionista / Asistente Virtual Bilingüe enfocado en gestión de redes sociales. A pesar de que soy de la India, cuento con fluidez en inglés y español, experiencia en redes sociales y habilidades en Google Docs, lo que me convierte en un candidato ideal. Mi historial incluye interacciones efectivas en redes sociales y programación de citas. Además, mi experiencia legal amplía mis capacidades. Estoy entusiasmado/a por unirme al equipo y estoy dispuesto/a a trabajar de 20 a 40 horas por semana. Espero discutir cómo puedo contribuir a sus operaciones. Atentamente, Sahinur
$15 USD en 40 días
5,0 (26 comentarios)
4,7
4,7
Avatar del usuario
I'm Abu and I'm a Virtual admin Manager with extensive experience in the field of virtual assistance. I have worked with many companies to provide them with high-performance virtual teams, as well as monitoring their networks and projects. I understand that you need an assistant virtual bilingüe with knowledge of English and Spanish for tasks related to network management. My skillset includes fluency in both languages, competency in using Google Docs and the ability to follow up on potential clients and schedule appointments. If you're looking for someone who can provide ongoing support for 20-40 hours per week please feel free to reach out to me directly. We look forward to hearing from you!
$20 USD en 40 días
5,0 (11 comentarios)
4,8
4,8
Avatar del usuario
Dear client I have read your descriptions. I am a professional writer, Accountant, virtual assitant and data entry expert and I will provide exceptional work with fair prices. I am deem fit to deliver it as expected. I have an extensive experience in research and i can deliver quality work. Consider me and inspire forever.
$20 USD en 40 días
5,0 (7 comentarios)
4,1
4,1
Avatar del usuario
Hola!, mi nombre es Jessica soy de Argentina y he trabajado como asistente virtual, community manager y administrativa contable durante 8 años. Tengo un excelente manejo de Google Docs, así como todo el paquete de Microsoft Office y Adobe y soy fluida en español e ingles. He trabajado con empresas del rubro comercio, profesionales médicos, agencias turísticas y particulares. Me interesa su propuesta, si gusta puede enviarme un mensaje para contarme un poco mas de su proyecto. Que tenga un buen día!
$20 USD en 40 días
4,0 (3 comentarios)
2,0
2,0
Avatar del usuario
As an AI language model, I don't have access to personal information about individuals unless it has been shared with me in the course of our conversation. Therefore, I don't have any knowledge of your specific writing experiences or history.
$20 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
¡Hola! Soy nuevo aquí pero la experiencia es buena. Estoy listo para trabajar con usted En sus términos como desee.... Estaría encantado si pudieras considerar mi propuesta para este proyecto. No dude en ponerse en contacto conmigo si tiene alguna pregunta o desea obtener más información sobre mis habilidades o experiencia previa. Puedo entregar un trabajo de calidad dentro o incluso antes de los plazos. Gracias. Atentamente, Raheel Ashraf
$20 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hola! Soy Jorge, trabajador remoto de Argentina. Me gustaria ayudarte en tu nuevo proyecto. Por Favor, envíeme un PM para conversar. Saludos
$15 USD en 40 días
0,0 (1 comentario)
0,0
0,0
Avatar del usuario
With my diverse background in translation, customer service, and teaching, I believe I possess the skills and qualifications necessary to contribute effectively to your team. Over the years, I have gained extensive experience in different professional roles, each of which has equipped me with a unique skill set that translates seamlessly into the administrative field. As a translator, I honed my linguistic expertise, attention to detail, and ability to work under pressure to deliver accurate and timely projects in various subject areas. My time as a customer service representative enhanced my communication and problemsolving skills, allowing me to provide exceptional service and support to a diverse clientele. Additionally, my experience as a teacher has further developed my organizational skills, adaptability, and effective classroom management. In addition to my diverse background, I possess strong proficiency in utilizing various software and communication tools. I am highly detail-oriented, possess excellent time management skills, and have a proven track record of meeting deadlines and exceeding expectations. Furthermore, I am a quick learner who thrives in collaborative environments and excels in adapting to new technologies and procedures.
$25 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hola, tengo experiencia con esto! y creo que es algo en lo que te puedo ayudar... tiene fecha de entrega limite o algo así? Espero puedas contactarme...
$25 USD en 20 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
1) Cordial Greetings, I am very excited to see your job offer as a Virtual Assistant on Upwork; Due to my former job as a procurement analyst, I have experience with different clients from different parts of the world in various business categories. My remote work is fully equipped with a computer in optimal conditions and an internet stable enough to employ the requested administrative activities. I have worked as a Procurement Analyst for companies that supply supplies to the main Venezuelan Oil industry. I have also worked independently for clients who need more specific tasks to be delivered within a particular time frame. Besides that, I am a native Spanish speaker with a good command of English. I also have a second nationality, I am Portuguese. My experience qualifies me as an excellent candidate for this position, I have the necessary skills and knowledge of the tools to be able to function in the position requested, I´m a hard worker and I would love to work with you. Sincerely, Daniel Semprun.
$15 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Buen dia, Soy asistente administrativa, y he trabajado en el area de visas para una empresa que desarrolla este tipo de asesorías a extranjeros que vienen a Colombia; además, he trabajado con proveedores y clientes extranjeros, por lo que cuento con experiencia trabajando en ambientes multiculturales, y realmente disfruto hacerlo.
$20 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hola, soy de Venezuela, estoy muy interesada en la oferta de trabajo tengo experiencia como asistente virtual
$20 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Estimado señor, Me dirijo a usted para ofrecerle mis servicios como asistente virtual bilingüe con dominio de inglés y español para tareas de gestión de redes sociales. Soy una persona seria y profesional, con experiencia y habilidades en el uso de Google Docs y en el manejo de redes sociales. He trabajado como asistente virtual bilingüe para diferentes empresas y profesionales, realizando tareas como la gestión de redes sociales, la creación y publicación de contenidos, la interacción con los seguidores y los clientes potenciales, el análisis y la optimización del rendimiento de las redes sociales, el uso de herramientas como Google Docs para organizar y compartir la información, la capacidad para dar seguimiento a clientes potenciales y programar citas, entre otras. Soy una persona fluida en inglés y español, competente en el manejo de redes sociales, familiarizada con Google Docs y capaz de dar seguimiento a clientes potenciales y programar citas. Tengo disponibilidad inmediata y puedo trabajar 20-40 horas por semana. El valor que cobro por hora de trabajo es de 3 dolares Le agradezco su atención y espero su respuesta. Estoy seguro de que puedo ser un gran asistente virtual bilingüe para sus tareas de gestión de redes sociales.
$15 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hi my name is facundo im a 19 year old boy, im really organized and have lots of free time, im a native spanish speaker and speak english fluently
$15 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Venezuela Hello! My name is Nubia Rodriguez and I have been in the area of Administration and Human Resources for more than 10 years. I have excellent techniques of Effective Communication and Conflict Resolution, which has allowed me to develop skills that allow me to plan and control projects. I am confident that I would be the best fit for your project due to my extensive experience in the areas of digital marketing and maintaining control of activities programmed with clients as well as ways of communication with clients in the world technology is wonderful, it is in us as individuals to advance and adapt to changes. I would be delighted to discuss further how I can help you with your project - please let me know if you would like to discuss this further or have any other questions regarding my profile or qualifications for the position. Thank you!
$15 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
I can do it
$20 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hello!! My name is Ayra Melgarejo Soto, I am a professional in International Business with experience in the field of business, conducting national and international market research, as well as evaluation and project management in different areas, accounting and financial processes, foreign trade, marketing and advertising campaigns. I also specialized in Marketing and Advertising, creating advertising campaigns in various digital and traditional media for new brands and with time in the market, oriented to great results, positioning the brand. In addition, I have knowledge in graphic design, creating content for digital and traditional media for different projects, and achieving the correct branding and brand identity for each company, in order to strengthen ties with their customers. I have knowledge in languages such as English (B2 Upper Intermediate); German, French and Japanese at an A1 level; and native Spanish.
$15 USD en 30 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hello, I'm available. delivery on schedule give me a chance to show my talent. count on me! My mission is to always deliver better to my clients.
$15 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hola, te cuento un poco sobre mí; El español es mi lengua nativa y he estudiado inglés toda mi vida, como también he vivido en Estados Unidos por varios años, por lo que manejo ambos idiomas con perfecta fluidez y gramática. Tengo experiencia en social marketing, me he encargado de manejar y hacer crecer las redes sociales de diferentes negocios y estoy muy familiarizada con Google Docs. Muchas gracias por su consideración, espero su respuesta. :)
$15 USD en 40 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0

Sobre este cliente

Bandera de UNITED STATES
San Diego, United States
5,0
36
Forma de pago verificada
Miembro desde abr 26, 2006

Verificación del cliente

¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.